گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان

... جهاد ادامه دارد
گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان
بایگانی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

به مناسبت نیمه شعبان، گروه جهادی انصارالمهدی (عج) آبادان با همکاری مسجد امام خمینی ره ، هیات رزمندگان آبادان و دانش آموزان مجتمع استعدادهای ناب صالحین  سه ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان آبادان برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ، مسئول گروه جهادی انصارالمهدی عج اظهار کرد: در راستای حرکت های فرهنگی گروه جهادی انصارالمهدی (عج) آبادان به مناسبت نیمه شعبان و تعظیم شعائر دینی همچون سنوات گذشته ایستگاه های صلواتی در منطقه های سده ، چهارراه پایانی لین یک احمدآباد و پارک معلم برپا گردید. این ایستگاه ها با همت جوانان انقلابی و متدین و کمک خیرین با شور و حال فراوان برپا گردید.

رضا احمدی افزود:  در کنار این ایستگاه های صلواتی ، کمک های مردم خوب شهرستان ابادان به مناطق سیل زده جمع اوری گردید. 

احمدی گفت: به فرموده امام رضا علیه السلام  رحم الله من احیا امرنا : خدا رحمت کند کسی که امر ما ( ولایت ما، یاد ما، مجالس ذکر ما، کلام ما و ...) را زنده نگه می دارد. ان شاالله در ادامه مسیر کارهای فرهنگی در ماه مبارک رمضان ایستگاه های افطاری ساده در محافل عمومی و بازار سطح شهرستان آبادان برپا می گردد.

گروه جهادی انصارالمهدی (عج) در حال حاضر با وجود وضعیت سیلاب ، مشغول فعالیت در روستاهای شادگان و کمک رسانی به مناطق آسیب دیده می باشد .

کمک های گروه جهادی انصار المهدی عج به مناطق سیل زده 

گروه جهادی انصار المهدی عج از روزهای اول جریان سیل در کشور به فعالیت در زمینه کمک به مناطق سیل زده نمود .

تشکیل پایگاه های ثابت و سیار در سطح شهر جهت جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده ، حضور در مناطق اروند کنار و اروند صغیر جهت جلوگیری از طغیان آب رودخانه و کمک به اهالی آن مناطق ، تهیه گونی برای مناطق آسیب دیده ، منسجم نمودن گروه های جهادی در سطح شهرستان برای کمک به مناطق آسیب دیده و همچنین آمادگی در سطح شهر جهت هر گونه اتفاق .

معرفی مسول گروه جهادی انصار المهدی (عج) رضا احمدی به عنوان نماینده سازندگی سپاه ولیعصر عج در شهرستان آبادان.

با توکل بر خدا و لطف امام زمان عج و همت جوانان انقلابی امسال نیز شاهد برپایی ایستگاه های صلواتی در نقاط مختلف شهرستان آبادان بودیم.

ایستگاه صلواتی