گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان

... جهاد ادامه دارد
گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان
بایگانی

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

پخت 31 شهریور

مهر در انتظار همدلی

محبوب‌ترین مومن نزد خداوند، کسی است که مومن فقیری را در تنگدستی دنیا و گذران زندگی یاری رساند.

طرح اهدای لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند مناطق کم برخوردار

شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی

6273817010067282
بنام گروه جهادی انصارالمهدی عج

ان الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه ا... الخاصه اولیائه و هو اباس التقوی و درع ا... الحصینه و جنته الوثیقه

براستی که جهاد یکی از درها ی بهشت است که خداوند آنرا برای اولیای خاص خود گشوده است. جهاد جامه تقوی و زره استوار خداوند و سپر محکم اوست. مولا امیرالمومنین علی (ع)

 

سلام و درود محضر همه جهاد گران عرصه های این نظام مقدس ، واقعا خاطره جهاد گران و سنگرسازان بی سنگر را که یادگار و دور اندیشی حضرت امام ره بود را برای ما تداعی می کنند. لذا بنا به فرمایش رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای همه عرصه های کشور به کار انقلابی و جهاد نیازمند است. فرهنگ به استقلال اندیشیدن، و برون رفت از مشکلات و فشار های اقتصادی و توانمند شدن در برابر دشمنان و امید و نشاط و آینده روشن ، در گرو کار جهادی و فرهنگ جهاد است.

 

به پاس هشت سال مجاهدت و فعالیت های جهادی در راستای محرومیت زدایی از  برادر عزیز و ایثارگر و بسیجی گروه جهادی انصارالمهدی عج شهرستان آبادان آقای رضا احمدی که در این عرصه با جهاد و از خود گذشتگی در جهت رفع محرومیت ها هشت سال مسئولیت گروه جهادی انصارالمهدی عج را بر عهده داشت تشکر و سپاسگزاری می نماییم. از خداوند متعال سلامتی و عمر طولانی و با عزت را برای ایشان و خانواده محترم مسئلت می نماییم.

شورای گروه جهادی انصارالمهدی عج شهرستان آبادان برای ادامه فعالیت های این گروه برادر بسیجی غلامرضا درویش نژاد اصل را که بیش از این مسئول مالی این گروه بود را به مدت دو سال به عنوان مسئول جدید گروه جهادی انصارالمهدی عج شهرستان آبادان معرفی می نماید.

 امیدواریم با تلاش مضاعف و در دستور کار قراردادن پیام هشت بندی ولی امر مسملین جهان امام خامنه ای به گروه های جهادی ، در مسیر خدمت رسانی به محرومین موفق و سربلند باشید.

 

شورای گروه جهادی انصارالمهدی عج شهرستان آبادان

15 شهریورماه 1400

اهدای هجده منبع آب به خانواده های محروم در روستاهایی که مشکل آب دارند.

 

اهدای هجده منبع آب