گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان

... جهاد ادامه دارد
گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان
بایگانی

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

«حمیدرضا ماه ثانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: با تلاش نیروهای مسجدی و پای کار توانستیم خانواده هفت نفره نیازمند که سرپرست آنها حدودا نیمه فلج،از  کارافتاده و از قشر کارگر بود را شناسایی کنیم که منزل مسکونی این خانواده متاسفانه در آب گرفتگی سال گذشته تقریبا 80 درصد تخریب شده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عنایت الله رئیسی شهرستان آبادان افزود: در فاز اول با کمک خیرین و همت نیروهای جهادی به جز مجموعه ما خوشبختانه سقف و چهار ستون این منزل احداث شد.

 

وی تهیه و تامین یک دستگاه کولر را نیاز اولیه این خانواده بی بضاعت دانست و تصریح کرد: با ورود دوستان ما در هیات جواد الائمه (ع)، کانون فرهنگی هنری سردار شهید رئیسی و کارگروه جهادی پایگاه سردار شهید اکبر علیپور با برآورد و بازدیدهای صورت گرفته نیاز اولیه این خانواده یک دستگاه کولر بود که با مشارکت های مردمی خریداری شد.

 

ماه ثانی عنوان کرد: همچنین در چند مرحله سبد حمایتی به این خانواده تعلق گرفت که توسط نیروهای جهادی به آنها ارائه شد.

 

وی بیان کرد: در فاز دوم نیز به دلیل اینکه فقط چهارچوب این منزل زده شده بود و ایزوگام، سفت کاری سیمان و گچ، موزائیک و سرامیک انجام نشده بود با مشارکت خیرین از محل مشارکت‌های مردمی در ابتدا بعد از خرید کولر، ایزگام درجه یک خریداری و سقف کاملا ایزوگام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عنایت الله رئیسی آبادان با بیان اینکه عملیات سفت کاری و پلاستر این منزل نیز با کمک خیرین به اتمام رسیده است، ابراز کرد: اینک نیز با کمک عده ای دیگر از خیرین سرامیک های دور دیوار و کف خریداری شد که در حال نصب ۲ اتاق، یک سالن و آشپزخانه هستیم، همچنین چهارچوب‌های درب این منزل را نصب کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه پس از این نیز به دنبال نصب سرامیک سرویس بهداشتی و حمام و درب حمام این منزل خواهیم بود یاد آور شد: در فاز آخر نیز به حول قوه الهی مراحل نصب سرامیک و ترمیم و بازسازی حیاط و سرویس بهداشتی که در حیاط منزل وجود دارد را به انجام خواهیم رساند.

 

پخت 28 آبان ماه

هر چهارشنبه ب نیابت از امام رضا(ع) برای نیازمندان غذا پخت میشود.
گزارش اقدام : چهارشنبه ۲۸ ابان ماه
نوع غذا: دال عدس
تعداد:۲۲۰ پرس
برای سهیم شدن در ثواب این طرح میتوانید شماره های زیر پیام بدید.
09380310979
09154470534

«رضا احمدی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم گروه های جهادی خدمت‌رسانی به مردم به ویژه افراد کمبرخوردار جامعه است اظهار کرد: به مناسبت ولادت پیامبر مهر و رحمت (ص) پروژه احداث حمام و آشپزخانه منزل ایتام‌ با هزینه یکصد میلیون ریال توسط گروه جهادی انصارالمهدی (عج) در یکی از مناطق محروم آبادان به اتمام رسید و تحویل این خانواده نیازمند شد.

 

مدیر گروه جهادی انصار المهدی (عج) آبادان افزود: در راستای کمک های مومنانه منازل خانواده های نیازمند شناسایی شده با به کارگیری از گروه‌های جهادی و تأمین مصالح توسط خیرین شهرستان تعمیر و بازسازی می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: این گروه های جهادی در طول سال با برنامه ریزی، همت بسیجیان، کمک و مساعدت‌های مردم، مسئولان و خیرین کارهای جهادی را جهت رفع محرومیت انجام می دهد.

 

 

تامین کمک هزینه

 

طرح خیرات نان

 

کمک جهت جهیزیه عروس و داماد

تعمیر دو یخچال

 

کمک هزینه گچ گیری

 

ضدعفونی هنرستان شهید روزبه