گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان

... جهاد ادامه دارد
گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان
بایگانی

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

غلامرضا درویش نژاد، امروز (دوشنبه ۲۸ فروردین ماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان اظهار کرد: گروه جهادی انصار المهدی (عج) با همکاری گروه جهادی منتظران ظهور شهر تشان در ایام نوروز بیش از ۵۰ نفر از جهادگران بسیجی را در روستای طره بخاخ این شهرستان به جهت فعالیت های محرومیت زدایی مستقر کرد.
 
مسئول گروه جهادی انصار المهدی (عج) شهرستان آبادان با اشاره به کمک به نیارمندان افزود: در این راستا اردوی جهادی هجرت عشق با رویکرد خدمت رسانی به مستضعفان با برنامه های سرامیک بدنه و کف منزل، کاشی کاری حمام و آشپزخانه، رنگ آمیزی مدرسه و پخش فیلم برای دانش آموزان روستایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این ایام توزیع غذای گرم در میان نیازمندان در برنامه گروه های جهادی بوده است، تصریح کرد: همچنین  به مناسبت آغاز سال جدید و ماه پر خیر و برکت رمضان توزیع البسه در بین نیازمندان را در دستو  کار قرار دادیم و با همکاری بنیاد علوی بیش از یک هزار و ۲۰۰ مانتو و شلوار را توزیع کردیم.

درویش‌نژاد همچنین به حرکت های عام المنفعه گروه های جهادی در سطح شهرستان آبادان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: بنا بر دستور مقام معظم رهبری که فرمودند هر ایرانی در سال ۳ نهال کاشت کند، اعضای مسجد شباب اهل الجنه در منطقه فاز یک امیرآباد، کاشت بیش از 30 درخت نخل و اُکالیپتوس را انجام دادند.

وی تاکید کرد: ضرورت توجه به فضای سبز و محیط زیست به ویژه در شهرستان آبادان بر کسی پوشیده نیست و در این گروه قصد دارد در این زمینه فعالیت های بیشتری را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛ مسئول گروه جهادی انصار المهدی گفت: با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، گروه‌های جهادی بسیج شهرستان آبادان ۴۲۵ بسته معیشتی در آبادان، اروندکنار، چوئبده و روستا‌های بخش مرکزی بین افراد کمک برخوردار و نیازمند توزیع شده است.
غلامرضا درویش نژاد ارزش هر بسته را حدود ۷ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بسته‌های کمک معیشتی شامل برنج، حبوبات، روغن، سویا و ماکارانی روز گذشته تحویل افراد نیازمند شهرستان آبادان شد.
توزیع بسته‌های کمک معیشتی در مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به همت گروه‌های جهادی و بسیجی ادامه دارد.

425 بسته معیشتی

در انتظار همدلی

۲۴
فروردين

در انتطار همدلی کمک جهت جمع آوری خرید سیمان

افطاری گروه های جهادی بسیج شهرستان آبادان رمضان 1402

 

 

افطاری گروه های جهادی شهرستان آبادان رمضان 1402

ایزوگام سقف میدان طیب

تعمیر کولر میدان طیب

افطاری ساده 7 رمضان 1402

ماه مهربون

افطاری ساده 3 فروردین

افطاری ساده رمضان 1402