گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان

... جهاد ادامه دارد
گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان
بایگانی

۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

افطاری ساده 1400

به وقت احسان

 

«غلامرضا درویش نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: با توجه به آغاز سال جدید و شرایط اقتصادی ایجاد شده برای افراد جامعه، متاسفانه خانواده های با مشکلات مالی مواجه شده اند و کمک به افراد آسیب دیده و مستضعفان یکی از توصیه های مقام معظم رهبری به فعالین جهادی است.

 

فعال گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان با اشاره به اینکه گروه های جهادی این شهرستان در زمینه معیشتی خانوارهایی را تحت پوشش دارند افزود: جمع آوری کمک های خیرین و تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای این خانواده ها از مهم ترین فعالیت های گروه جهادی از شروع بحران کرونا بود؛ در آغاز سال با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان خوزستان یک هزار بسته معیشتی در شهرستان آبادان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر کمک های معیشتی به خانواده های نیازمند، فعالیت های دیگری نیز توسط گروه های جهادی انجام می شود، تصریح کرد: با آغاز سال جدید و همچنین به مناسبت نیمه شعبان ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ۱۵۰۰ بسته پوشاک و کفش در بخش هایی از منطقه استان خوزستان با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان خوزستان و همکاری گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی در اختیار نیازمندان این استان قرار گرفت.

 

درویش نژاد از توزیع ۶۰۰ بسته پوشاک و کفش در شهرستان آبادان میان کودکان کم برخوردار شناسایی شده سطح شهرستان آبادان خبر داد و اضافه کرد: این کمک های مومنانه در قالب رزمایش به وقت احسان با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان خوزستان تهیه و توزیع شد.

 

وی یاد آور شد: نیروهای جهادی بسیج شهرستان آبادان در این ایام مشغول فعالیت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و همکاری با دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان در حوزه مقابله با ویروس کرونا هستند.

اطعام رضوی 4 فروردین

  گزارش اقدام : پخت و توزیع غذای گرم

تعداد: ۲۲۰ پرس

نوع غذا: استانبولی

غذای گرم برای نیازمندان

۴ فروردین ماه ۱۴۰۰

به مناسبت سالگرد شهادت سرداران شهید حمید قبادی نیا جمال گودرزی

شماره کارت گروه جهت مساعدت در امور جهادی و رفع محرومیت

6273817010067282

بنام گروه جهادی انصارالمهدی عج آبادان

رزمایش همدلی و. احسان اسفندماه 1399