گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان

... جهاد ادامه دارد
گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان
بایگانی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

افطاری ساده گزارش رمضان 1400

 

«غلامرضا درویش نژاد» ظهر امروز (سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: امسال نیز طبق سنت هر ساله برنامه افطاری ساده در معابر، خیابان ها و مساجد به همت نیروهای بسیجی و جهادی در شهرستان آبادان برگزار شد.
 
فعال جهادی و فرهنگی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه سنت افطاری ساده از برنامه های مورد تایید و تشویق رهبر انقلاب است افزود: مقام معظم رهبری در سال ۹۲ به تائید و گسترش سنت افطاری های ساده در سراسر کشور اشاره کردند.

 

وی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال های قبل این برنامه به همت جمعی از نیروهای بسیجی و جهادی در شهرستان آبادان اجرایی شد افزود: این اقدام در قالب کارگروهی متشکل از ۹ مجموعه شامل حوزه بسیج شهری سیدالشهداء، حوزه بسیج دانش آموزی، گروه جهادی امام هادی (ع)، شبکه ایمانی عنایت، موسسه فرهنگی هنری تفکرناب، انجمن اسلامی دانش آموزی شهرستان آبادان، گروه جهادی گام دوم، آشپزخانه اهل بیت و گروه جهادی انصارالمهدی (عج) برای این امر تشکیل شد.

 

درویش نژاد از توزیع ۱۴ هزار و ۸۲۰ بسته غذایی افطاری ساده در شهرستان آبادان خبر داد و اضافه کرد: همزمان با اذان مغرب در مساجد شهرستان، پشت چراغ قرمزها به رانندگان و همراهان و بین کسبه درب مغازه های آنان توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: سنت افطاری ساده به حمایت های مردمی و کمک خیرین و فعالیت نیروهای جهادی و بسیجی به صورت بسته بندی شده و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، با هدف ترویج فرهنگ افطاری ساده برای افرادی که به دلایلی در زمان اذان مغرب در منازلشان تشریف ندارند توزیع می شود.

 

فعال جهادی و فرهنگی آبادان خاطرنشان کرد: برنامه افطاری ساده به تلاش های خادم الشهداء مرحوم حاج احمد یلالی در سال ۱۳۹۲ در آبادان در ماه مبارک رمضان برگزار شد و تاکنون نیز توسط نیروهای جهادی و بسیجی ادامه پیدا کرده است.

دیگری را بر خود مقدم دار