گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان

... جهاد ادامه دارد
گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان
بایگانی

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

اطلاعیه غدیر 1402

 

امام صادق(ع): غذا دادن به یک نفر در روز عید غدیر مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است.(مفاتیح الجنان)

غلامرضا درویش نژاد، امروز (پنج‌شنبه ۲۵ خردادماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان اظهار کرد: در راستای هم افزایی گروه های جهادی بسیج شهرستان های آبادان و خرمشهر، نشستی با حضور معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر توسعه فرهنگی هنری و مسئول بسیج سازمان منطقه آزاد اروند و منتخبی از مسئولین گروه های جهادی بسیج این دو شهرستان برگزار شد.

مسئول قرارگاه جهادی پهنه ای جنوب غرب استان خوزستان با بیان اینکه توجه ویژه مسئولین به ظرفیت گروه های جهادی یکی از خواسته های همیشگی مقام معظم رهبری بوده است، افزود: بر این اساس در این نشست بر ضرورت ساماندهی و شناسایی بیشتر ظرفیت ها،آموزش و حمایت مسئولان از گروه های جهادی پرداخته شد.

وی با اشاره به ظرفیت های گروه های جهادی تصریح کرد: حضور ده‌ها گروه جهادی در منطقه جنوب غرب ظرفیت بالقوه برای رشد و شکوفایی و کاهش محرومیت ها در مناطق کم برخوردار می باشد.

درویش نژاد، یاد آور شد: این گروه های جهادی در حوزه های عمرانی، بهداشتی، معیشتی، آموزشی و تاسیساتی مشغول خدمت رسانی می باشند.

وی با بیان اینکه در ایام دهه ولایت توزیع غذای گرم در برنامه گروه های جهادی بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت عید غدیر که از اعیاد بزرگ شیعیان جهان است، پویش ضیافت علوی پخت و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم توسط گروه‌های مردمی و جهادی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اجرا می شود.

مسئول قرارگاه جهادی پهنه ای جنوب غرب استان خوزستان، به حرکت‌های عام المنفعه گروه های جهادی در سطح شهرستان آبادان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: از سال گذشته تاکنون به کمک خیرین سه باب کلاس در سه مدرسه روستاهای این شهرستان احداث و در اختیار دانش آموزان مناطق کم برخوردار قرار داده شده است.

وی ادامه داد: با افزایش این کلاس ها بیش از ۱۰۰ مترمربع به فضاهای آموزشی روستا اضافه شده است.

درویش نژاد، تاکید کرد: توجه به حل مشکلات زیرساختی آموزشی در مناطق کم برخوردار یکی از مسائل مهم احصاء شده در مناطق محروم جنوب غرب می باشد.

مدیریت تشکیلات

فراخوان اهدای جهیزیه