گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان

... جهاد ادامه دارد
گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان
بایگانی

«خالد سلطان دایر»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آبادان، از اجرای بیش از ۲۰ پروژه جهادی در منطقه محروم اروندکنار خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها به همت گروه جهادی علامه ربیعی این بخش انجام شده است.

 

مسئول گروه جهادی علامه ربیعی اروندکنار، افزود: در همین راستا و به همت نیروهای بسیجی و مردمی منطقه اروندکنار پروژه های دیگری در دست بررسی است که آنها نیز بعد ازایام الله دهه مبارک فجر به مرحله اجرایی خواهند رسید. 

 

وی به حضور نیروهای جوان بسیجی و انقلابی در گروه علامه ربیعی به صورت داوطلبانه اشاره کرد و اذعان داشت: این نیروهای جهادی دارای روحیه جهادی و شور و شوق فراوان جهت انجام فعالیت های مختلف در زمینه های عمرانی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی هستند.

 

رابط کانون فرهنگی هنری اروند، با اشاره به اینکه برخی از پروژه ها با مشارکت چند گروه جهادی پایگاه های بسیج انجام شده، تصریح کرد: از جمله کارهای مشترک، ساخت چندین سرویس بهداشتی و حمام در چندین روستاهای اروندکنار با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مقداد و شهید رجایی است.


گروه جهادی علامه ربیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی