گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان

... جهاد ادامه دارد
گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان
بایگانی

کاشت نهال 11

درویش‌نژاد، از کاشت بیش از ۶۳ اصله نهال توسط گروه انصار المهدی (عج) شهرستان آبادان به یاد شهدای غزه خبر داد.

«غلامرضا درویش نژاد» امروز (چهارشنبه ۲۲ آذرماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان با اشاره به فعالیت گروه‌ جهادی انصارالمهدی (عج) در راستای ترویج فرهنگ درختکاری، اظهار کرد: گروه جهادی انصارالمهدی (عج) از پنج سال گذشته تاکنون برنامه کاشت نهال را در دستور کار خود قرارداده است.

مسئول گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان، افزود: سال گذشته با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کاشت هر ایرانی سه نهال و برنامه ریزی برای کاشت یک میلیارد نهال طی ۴ سال، این گروه جهادی سهم خود از این طرح را آغاز کرد که در بلوار رسالت محله امیرآباد محل یادبود خادم الشهداء حاج احمد یلالی ۶۳ نهال را به همت نیروهای جهادی بسیج در این بلوار به یاد شهدای غزه کاشت.

وی با بیان اینکه این برنامه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: درختان ریه های تنفسی زمین به حساب می آیند و به همین دلیل اهمیت کاشت درخت بر همگان روشن است، لذا باید شرایط را آماده کنیم تا آیندگان از این نعمت الهی محروم نشوند چرا که چرخه حیات بشر به وجود هوای پاکی وابستگی دارد که برگرفته از فضای سبز است.

درویش‌نژاد، از برنامه ریزی برای کاشت بیش از ۵۰۰ اصله نهال در سال جاری خبر داد و یاد آور شد: امسال نیز در حال برنامه ریزی برای کاشت این تعداد نهال با استفاده از ظرفیت مردمی و گروه های جهادی در سطح منطقه هستیم.

وی به حرکت های عام المنفعه این گروه جهادی نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در هفته بسیج یک باب منزل با کمک مالی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آبادان، خیرین، شبکه ایمانی عنایت و گروه جهادی حضرت حجت ابن الحسن (عج) برای خانواده دارای دو فرزند معلول که ساخت آن از سال گذشته شروع شده بود انجام و کلید این منزل تحویل خانواده گردید.

مسئول گروه جهادی انصارالمهدی (عج) شهرستان آبادان، گفت: در حال حاضر نیز این گروه جهادی مشغول احداث یک مدرسه پنج کلاسه با کمک مالی خیرین در شهرستان خرمشهر است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی